منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سنگ صبور

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

خوشحالی ینی  اینکه بعد از یه مدت که صمیمی ترین دوستت و ندیدی و ازش تقریبا بی خبر بودی یهمو بت pmبده بگه این رواز همش دارم آهنگ سنگ صبور محسن چاووشی 
رو گوش میدم حال و روزای من الان دقیقا اونجوریه ...
بعد تو خنگ بازی دربیاری بگی اِ اِ اِ اِ من این آهنگ و گوش ندادم که ...!
:|
بعد هم دوستت کلی ابراز تاسف کنه از اینکه انقدر دوست بی احساسی داره و گیرنده های حسیش تو اینجور مواقع خیل قاطی داره واست آهنگ و میفرسته :)
و باز خوشحالی ینی اینکه با گوش دادن این آهنگ یاد تموم خاطره هایی بیافتی که باهاش داری یه نوستالژی خوب 

  • miss. m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی