منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نتیجه!!!

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ

به نتیجه عجببی رسیدم نمیدونم چرا وب هرکیو و دنبال میکنم پست هاش رو میخونم به طرز غیرقابل وصفی دیگه روال پست گذاشتنشون تغییر میکنه خییییییلی کم پست میزارن یا دبگه کلا وبشون و تخته میکنن !جریانش چیه واقعا؟؟



  • miss. m

نظرات  (۶)

حالا چرا به خودت ربطش می دی؟ :) شاید مسیر زندگی اون آدما اتفاقی توی این برهه خاص اینقدر دست اندازش زیاد می شه که ناچار می شن فرو برن تو خودشون و سکوت... والااا 
پیشاپیش سال نو مبارک باشه برات انشاءالله
پاسخ:
آخه همگی یه دفعه باهم ؟؟
سال نو شما هم مبارک ایشالا امسال پراز شادی و پول وسلامتی باشه برای شما^_^
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • سلام
    سال نو مبارک
    فکر کنم یه اتفاق عجیب بوده برات ولی واسه همه پیش نمیاد.الان منکه هنوز تخته نکردم.

  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • تو دلت نمیخواد بنویسی؟
    دانشجویی آیا؟

    پاسخ:
    نه فعلا که درگیر درسم کنکوریم بعداز کنکور ایشالا :)
    پس منو دنبال نکنی که تخته میشه !!!!
  • آقای بنفش
  • اوه اوه خدا بخیر کنه :)))))))))))
    پاسخ:
    :)))
    در لُری به آدمای همچو شما میگن قدم خیر:))
    پاسخ:
    ای بابا ؛)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی