منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آخه چرا انقدر دیر؟؟؟

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

_فکر کنم سازمان سنجش جوابا رو گم کرده که نمیده یا چمیدونم یه خرابکاری کردن که لو نمیدن :| آخه 

اصلا سابقه نداشته انقدر 

دیر جوابا رو بدن گمونم همون شایعه ایی که درست کردن به حقیقت به پیونده و جوابا 31اُم بیاد و به قول دوستام از 17 مهر هم 

کلاسا شروع شه :|


_داشتم چرخ میزدم تو سایتای فال تاروت وامثالهم 90% جوابا این بود که موفقیتی در پیش داری و با حمایتی که از جانب دیگران 

می شوی به سرانجام خواهد رسید و از این چرت وپرتا :|


_از وقتی یاد گرفتم کشک بادمجون بپزم یه روز درمیون دارم درست میکنم لامصب مزه اش فـــــــوق العـــــاده اس اصن تاحالا غذا به 

این خوشمزگی نخورده بودم حالا تعریفی از خود نباشه:|

  • miss. m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی