منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بدقول

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

این خیلی بدِ که بقیه یه صفتی مثل بد قولی رو بت نسبت بدن درصورتی که تو در شرایطی نبودی و نیستی که بتونی اون 

اون کار رو انجام بدی ،خیلی بدِ که دوستات نتونن شرایطت رو درک کن و پشست سرهم قضاوت های بیجا بکنن وبرا 

برات نسخه به پیچن !!

خب البته یه بخش بزرگش بخاطر خودمه که قدرت نه گفتن ندارم نمیتونم در برابر چیزی که ازم میخوان بی تفاوت باشم

همش به این فکر می کنم شاید شرایط بهتر بشه ولی خب این یه چیزیه که حالا حالا ها تغییر نمی کنه متاسفانه

  • miss. m

نظرات  (۱)

خب منم یه روزی چنین مشکلی داشتم تمرین کردم و الان راحت می گم نه بهشون. بعضی آدما لطف رو با وظیفه اشتباه می گیرن.
پاسخ:
درست میگی باید تمرین کنم .اینکه بعضی آدما لطف و با وظیفه اشتباه میگیرن خیلی رو اعصابه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی