منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ماییم و موج سودا...

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ب.ظ

میدونستم که همه چیز تاریخ انقضا داره ولی فکر نمیکردم تاریخ انقضای دوستی ما انقدر زود تموم بشه که دیگه چاره ایی 

جز فراموشی نباشه !!خب میدونین خیلی سخته وقتی با یکی تو رابطه دوستی هستین ولی میدونین که طرف آدم لوسیه آدمی

نیست که اخلاقش ابدا به شما بخوره اصلا رویاهای شما رو درک نمیکنه فقظ سعی داره خودش رو هماهنگ و پایه جلوه بده

وشما هم به طرز احمقانه ای اسرار به ادامه این دوستی دارین!!!

به نظرم تنهایی بهتر از یه دوستی احمقانه است که نه تنها فایده نداره براتون فوق العاده استرس و رنج و عذاب هم متحمل 

میشه ولی حیف که بهترین دوران نوجونی با یه رابطه مسخره هدر رفت امیدوارم دیگه دقت داشته باشم واسه انتخاب دوست

بدیش اینه که با اینکه نمیخواستین ولی طرف بیش از حد روی شما تاثیرش رو گذاشته !!!






پ.ن1:ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها ...

پ.ن 2:دلم میخواست بعد از کنکور روزی دو صفحه مولانا بخونم  اوایل می شد خب ولی بعد دیگه کم کم فراموش شد

پ.ن3:من اصلا و ابدا نمی تونم اون چیزی که تو ذهنم ِ رو منتقل کنم و بنویسم نمیدونم چرا اصلا راحت نیستم !!

پ.ن4:یه چیز دیگه خیلی رو مخمِ اینکه نمیتونم یه قالب خوب بسازم کسی هست که بتونه کمک کنه؟؟

  • miss. m

نظرات  (۱)

درباره قالب اندازه یه مورچه هم حالیم نی:))

اگر گیر نکنی توی این فاز تموم شدن رابطه، بعداً می فهمی که تجربه اش چقدر به کارت میاد در آینده:)
پاسخ:
منم همینطور اصن قالب بقیه رو که می بینم با مال خودم که مقایسه میکنم زمین تا آسمون تفاوت دارن خب :/

ایشالا که همین یدفعه تجربه بس یاشه تکرار نشه دیگه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی