منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

غــــــــروب

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

من چشم به گوشی تلفن داده و ذهنم در پی فرکانس محبت در تکاپوست  ومنتظر این که شاید پیغامی از او برسد !!! "کافکا"میخوانم و فنجان قهوه تلخم را می خورم 
از تلویزیون صدای شیون و زاری می پاید  مرا از حال خوشی که دارم بیرون می کشد
می گویند عزاداری بعداز غروب آفتاب تمام میشود،پس اگر اینطور بود چرا هر سال همان روز را فقط از سحر تا غروب روضه و سخنرانی میگذارند بعد از غروب برنامه طنز و فیلم 
کمدی؟؟
مگه بعد از غروب افتاب چه اتفاقی می افتد که غم ها جای خودشون رو به روزمرگی های مسخره میدن ؟!!
اصلا اگه نظر منو بخوان باید بگم که از غروب تا سحر شیون و زاری کنند 
اصلا شب درد و رنجش بیشتر است !!...

  • miss. m

نظرات  (۱)

عزیزم منو فالو کرده بودی اما من قبلش کامنتتو نخونده بودم وگرنه تاییدت میکردم ببخشیید
اول دستم خورد اکسپت شد بعد چون دیدم غریبه س بلاک کردم ک از فالورام بیای بیرون
برام اینستاتو بذار دوباره خودم فالو کنمت
با عرض پوزش
راستی چجوری اینستامو پیدا کردی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی