منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بی حوصله

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

خیلی وقته که دلم میخواد بیام واینجا چیزی بنویسم ولی خب همش باخودم میگم هیچ اتفاق هیجان انگیزی نیافتاده که بخوام بیام و اینجا ازش چیزی بنویسم 
وب بقیه رو که میخونم واقعا به قدرت نگارش شون غبطه (یا شاید قبته ؟ یا حتی غبته یا اصن قبطه )میخورم که اینا دیگه کین؟؟ عجب آدمای باحالی پیدا میشنا 
چه قلم خوبی دارن بعد اعتماد به نفسم فوق العاده کم میشه و دیگه حسی واسه نوشتن پیدا نمیکنم 
همیشه یکی از فانتزیام این بوده که رمان توپ بنویسم یا یه نویسنده خوب بشم ولی بقیه رو که میبینم با خودم میگم هـــی تو به گرد پاشونم نمیرسی :|
اصلا فک کنم یه بیماری گرفتم به اسم خود عن پنداری والا بخدا
!!!

  • miss. m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی