منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Game

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

توی امتحانات بود که نشستم به دیدن سریال  گیم اف ترونز :) کلا من بر عکسم ملت تو امتحانا بقیه کاراشون و ول می کنن میشنن پای درسخوندن اونوقت من نشستم 
به فیلم دیدن اونم چه فیلمی واقعا که بنظرم جدای اون صحنه هایی که داره خدایــــــــــــی سریال توپیه اصن یه سری چیزای سیاسی هست توش که شاید اصن خیلیا متوجه نشده
باشن،منم که عشق فیلم مخصوصا که این ژانر فیلم هم جنگی بود هم تخیلی هم رمانتیک اصن یـــــــــه وضعــــــی!!
خلاصه من هی این فیلم و میدیدم هی ذوق میکردم حتی بعضی قسمتاش و چندبار دیدم تنها زمان استراحت من توی امتحانا همین دیدن این سریال بود O_o
سری پنجمش هم اومده بود ولی متاسفانه نتونستم گیر بیارم خلاصه یه عادت بدی دارم اینه که حرف خیلی ها رو نمیتونم زمین بندازم اصن بعضی مواقع قدرت نه گفتن ندارم !!
دوستم هم اصرارررررر میکرد که فلشت و بیار تا برات بریزم رو فلش و این سریش خیلی باحاله و از این چیزا حالا تازه اون موقع من تصمیم گرفته بودم دیگه این سریال و نبینم تا بعد 
از امتحانا که بشینم با خیال راحت تمومش کنم از طرفی هم یه حسی هی میگفت بیخی باو فلش و ببر برات بریزه خخخخ
منم این فلش و با هزار بدبختی دادمش به دوستم با هزار بدبختی تازه به دستم رسید بعد که با شوق و ذوق فلش و گذاشتم تو سیستم پیام فرمت میاد روی چندتا سیستم 
دیگه هم امتحان کردم ولی متاسفانه این خانم محترم انگار میخواسته فلش و فرمت کنه وسط کار پشیمون شده حالا اینجوری شد که من موندم 
و یه فلش خالی با هزار امید و آرزو خخخخخخ :| تازه جالبی کار اینجاست که این خانم به ظاهر محترم هم انکار میکنه میگه مشکل از سیستم توِ؟ من کاری نکردم :|
پ ن:بدبختی کار اینجاس که الان همه جا دارن از این سریال و فصل پنجش تعریف میکنن هی به به و چه چه میکنن و میگن نامزد فلان جایزه شده ال شده بل شده 
پ.ن 2: فقط یه عشق فیلمه که حال الان من و درک میکنه هعییییییییی 

  • miss. m

نظرات  (۲)

بی خیال باو سریال ها رو از اینترنت سفارش بده برات میارن حالش رو ببر دیگه نه فلشت مشکل پیدا می کنه نه مجبوری التماس این و اون رو بکنی نه مجبوری تو کف قسمت های جدید بمونی.
من پنج تا فصل فرینج رو سفارش دادم از سایت فیلمکده با زیرنویس 24 تومن.
پاسخ:
اره خب اینم حرفیه 
بهترین سریال تاریخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی