منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

I miss

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ
  • miss. m

نظرات  (۲)

  • محمد عباسی
  • سلام وب خیلی زیبایی داری اگه خواستی به وب من هم یه سر بزن ممنون
    اینم ادرس وبم هست
    hamechizz.blog.ir
    منتظرت هستم هاااااااا
    اومدی نظر یادت نره
    با نظرات خوبت من رو هم خوشحال کن
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام .
    مطلب آخرتو خوندم .
    سبک نوشتنتو دوست دارم ، یه جورایی مثل من مینویسی ...
    اگر دوست داشتی به منم سر بزن .
    ممنون .
    پاسخ:
    سلام
    مرسی
    چشم حتما سر میزنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی