منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بسیاررررر بی دقت !!!

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

امروز از ترس اینکه وقتی می رم مشاوره ازم اون درسایی که خوندم و میپرسه و من از کل اقتصاد فقط 1فصل و نصفی بیشتر نخونده بودم :|

, و میرم واونجا حسابی خیط میشم !!

ساعت 4صب پاشدم تا مثلا درس بخونم اما زهی خیال باطل بیشتر شبیه روخونی بود تا درس خوندن خلاصه با کلی استرس و ترس و لرز رفتم ،ولی اصلا یادم نبود که این جلسه 

قرار نیست که درسی از من پرسیده شه ول خب به هر حال حساب کار دستم اومد که باید چیکار کنم و دیگه عقب انداختن کارا معنی نداره اول که رفتم کلی تشر خوردم بابت اینکه

چرا انقدر دیر اومدم خلاصه که خانم محترم راضی شد دست از غر زدناش برداره یهو گفت خانم این تست هوشتون خیییییییییییلی بی دقتین !!!!

من ومیگی ترسیده بودم که نکنه خنگ باشم چیکار کنم اگه بگه من نمیتونم با آدمی به خنگی شما کار کنم خخخخخخخخ 

خلاصه کلی واسه خودم فرضیه بافتم وتا کجا ها که پیش نرفتم ولی بعد گفت خانم شما سوالای که خیلی سخته و جزء سوالاتی که اونایی که ضریب هوشی بالایی دارن 

جواب میدن و جواب دادی ولی سوالایی که یه بچه دبستانی میتونی جواب بده رو ن :|

حالا تو این وضعیت من خندم گرفته بود و نمیتونستم جلوی خندم و بگیرم که مثه همیشه بی دقتی کردم و گند زدم هی لبخند ژکوند میزدم زنه هم با خودش میگف حتما این دیگه 

کی؟ دارم دعواش میکنم میخنده !!!!



  • miss. m

نظرات  (۲)

بسیارعالیییی به ماهم سریزنید باتبادل لینک موافق بودید اعلام کنید
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی