منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

خواب های عجیب و غریب 1

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

کلا من آدمی هستم که خیلی خواب میبینم ینی امکان نداره که من یه چرت کوتاهی بزنم اما خواب نبینم اینا هم همش بخاطر ذهن مشغولم که به همه چیز و همه کس فکر می کنم


بعضی از این خوابایی که می بینم واقعا چرت وپرت وخنده دار بعضی هاشونم که انگار جوکای +18 رو تصویر سازی کنم اونجوریه ولی این بینا خوابای جالبی هم میبینم که واقعا تعبیر 

شدن .


مثلا فکر کنم توی عید امسال بود که خواب دیدم که یه برادر بزرگتر از خودم دارم ولی واسه اینکه یه بیماری ذهنی شدید داره اصلا از وجودش باخبر نبودم و اون یجای دیگه بزرگ شده 


وحالا که به سن قانونی رسیده دیگه اومده پیش ما . یه پسر بشدت لاغر ودراززززز و زشت که واقعا شوکه شده بودم که این دیگه کیه چرا این شکلیه؟؟؟


ولی خب انقدر ذوق زده وخوشحال بودم که سریع به همه خبر دادم که وای من یه داداش بزرگتر از خودم دارم از اصن تو پوست خودم نمی گنجیدم که ..


ولی از یه طرفم ناراحت بودم که چرا مامان این داداش خوشتیپ و از ما پنهون کرده وبه ما نگفته !!


خلاصه بعد از اینکه بیدار شدم خوابم و برای مامان تعریف کردم کاشف به عمل اومد بعلللله


 قبل از اینکه من بدنیا بیام مامانم یه بچه 4 ماه پسر داشته که متاسفانه توی شکم مادرم


میمره و من  از دداشتن یه داداش بزرگتر محروم میشم :(


جالب ایجا بوده که مامانم به هیچ کسی هم نگفته بوده چون یه شهر دیگه زندگی میکردن کسی نفهمیده بوده 

  • miss. m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی