منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تو شریک دزد بودی و رفیق قافله

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ

سازگاری با رفیقان ظاهرا کار تو نیست 

از وفا و مهربانی دم مزن !کار تو نیست!


تو شریک دزد بودی و رفیق قافله

غارتم کردی ولی گفتی به من کار تو نیست...


پیش از آنی که بخواهی از کنارت میروم 

تا بدانی عذر ما را خواستن کار تو نیست!


ناز کم کن ،عشوه بس کن اشتباهی آمدی

دلبر از ما جوانان پیرزن کار تو نیست 


لایق تو خسرو بود و مایه دارانی چو او 

شرط بندی با کسی چون کوهکن کار تو نیست ...


شیرکی دیدی با کفتار ها دمخور شود؟

دور شو از من نبرد تن به تن کار تو نیست .......




پ .نوشت:این شعر خیلی قشنگ مال آقای کاظم بهمنی 

ربط خاصی به من نداره ولی چون قشنگ بود گذاشتمش اینجا  دی:

  • miss. m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی