منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ذوقی که کــــــــورمیشود :(

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ب.ظ

من هر دفه با ذوق و شوق سیستم وروشن میکنم میام تو وبم ومیبینم هیـــــــــــچ نظری نیست ذوقم کور میشه درحد اینکه دیگه دست ودلم به نوشتن نمیره

دقیقا مثل دروازه بانی که حس میکنه توپی که به سمتش شوت شده رو گرفته ولی دریغ از اینکه توپ تو دروازه جا خوش کرده

خداییش خیلی تمثیل ت*خ*ماتیکی بود

  • miss. m

نظرات  (۱)

خب برای این که نظراتت زیاد بشه باید یه مدت زیاد سر بزنی به وب هایی که دوست داری و در مورد پست هاشون حرف بزنی و تبادل نظر کنی. 
در ضمن مهم نی تعداد نظراتت یکی باشه یا صد تا مهم اینه که می تونی و می نویسی:)
من 8-9 ساله وب نویسی می کنم پیش نیومده تعداد نظرات پست هام بیشتر از 20 تا بشه!
پاسخ:
ممنون از تجربه ایی که در اختیارم گذاشتی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی