منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

منطقه ایی آزاد برای فریادهای بی بهانه

منطقــــــــه آزاد من

این جهان کوه است و فعل ما ندا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۲
    حکمت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

وسعت مهم نیست قدرت مهمه!!

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ب.ظ

وسعـــــــــت مهم نیست ،این قدرته که مهمه

قلب هر آدم به اندازه مشت جمع شده اشه ولی قدرتی که داره از هزاران مشت گره خورده هم بیشتره ،ولی خب گاهی اوقات این وسعت عظیم قلب و نفرت و کینه میگیره وقلبی رو که میتونه مثله یه دریا وسعت داشته باشه به اندازه همون مشت دست میکنه تقریبا مثه خوره میمونه یواش ،یواش میاد وتمام فضای قلب و میگیره و توی اون حاکم میشه وهیچ کاری هم نمیشه واسش کرد جز اینکه این تخم نفرت وریشه کن کنی واسه ی این ریشه کنی احتیاج به یه سم قوی هست تابتونه اون و مهار کنه گاهی اوقات هم هیچ چیز اثرنمیکنه .ودوباره نفرت وکینه جای خودشون وتوی قلب میگیرن !!کوچیک تر که بودم فکر می کردم خدا فقط توی خانه ی کعبه هستش ومردم هم میرن وخدا رو میبینن و هرچی از خدا بخوان واسشون برآورده میکنه :) 

اما بعد که یذره عقلم رسید فهمیدم که نه بابا خدا همه جا هست وحتی توی قلب آدما پس چرا باید جایی که خداهستش و پر از نفرت وکینه کنیم ؟

چه جوری بعضیامون میتونیم از کسی که از پوست وگوشت خودمونه نفرت پیداکنیم و اون و ترد کنیم چه جوری میتونیم دلش رو بشکنیم ؟

یه دوستی دارم میگه من کسایی که ازشون متنفرم تعدادشون از کسایی که دوستشون دارم بیشتره ؟؟

خب واقعا چرا ؟؟

  



  • miss. m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی